We will collaborate with Solveco's product development team to create innovative and eco-friendly product designs that resonate with environmentally conscious consumers. These designs will not only minimize environmental impact but also offer unique value and functionality, setting Solveco apart from competitors.
Vi är stolta att berätta att Västerhaninge Racket- och Idrottsklubb lanserar sin nya logotyp och varumärke under namnet VRIK som vi har hjälpt till att ta fram. Det blev ett naturligt steg att ta för Haninge Rackethall var i en utvecklingsfas där man rustar upp både lokalerna och bygger nytt. Samtidigt har man valt att göra ett namnbyte till Västerhaninge Racket och Idrotts Klubb, även kallat VRIK.
VRIK´s vision är att nå ut till en större marknad och kundkrets. Strategin blir att skapa ett starkt varumärke som är unikt och skiljer sig från den traditionella racketvärlden men ska ändå kännas modernt och etablera med stark igenkänningsfaktor.
Vi är stolta att berätta att Västerhaninge Racket- och Idrottsklubb lanserar sin nya logotyp och varumärke under namnet VRIK som vi har hjälpt till att ta fram. Det blev ett naturligt steg att ta för Haninge Rackethall var i en utvecklingsfas där man rustar upp både lokalerna och bygger nytt. Samtidigt har man valt att göra ett namnbyte till Västerhaninge Racket och Idrotts Klubb, även kallat VRIK.
VRIK´s vision är att nå ut till en större marknad och kundkrets. Strategin blir att skapa ett starkt varumärke som är unikt och skiljer sig från den traditionella racketvärlden men ska ändå kännas modernt och etablera med stark igenkänningsfaktor.
Vi är stolta att berätta att Västerhaninge Racket- och Idrottsklubb lanserar sin nya logotyp och varumärke under namnet VRIK som vi har hjälpt till att ta fram. Det blev ett naturligt steg att ta för Haninge Rackethall var i en utvecklingsfas där man rustar upp både lokalerna och bygger nytt. Samtidigt har man valt att göra ett namnbyte till Västerhaninge Racket och Idrotts Klubb, även kallat VRIK.
VRIK´s vision är att nå ut till en större marknad och kundkrets. Strategin blir att skapa ett starkt varumärke som är unikt och skiljer sig från den traditionella racketvärlden men ska ändå kännas modernt och etablera med stark igenkänningsfaktor.